A koronavírus-járvánnyal összefüggésben fennálló veszélyhelyzetre, valamint a koronavírus-megbetegedések számának növekedésére tekintettel, a kontaktok számának csökkentése érdekében a Tiszakécskei Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás visszavonásig – az alábbi kivétellel – szünetel:
Személyesen kizárólag azon ügyfelek fogadása történik, akiknek az ügyében a személyes megjelenést jogszabály kötelezővé teszi (pl. egyes anyakönyvi ügyek, személyes nyilatkozat-tételek). A személyes ügyfélfogadás ebben az esetben is előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – egyeztetés alapján lehetséges.
Amennyiben van rá mód, kérem részesítsék előnyben az elektronikus ügyintézést.
Ehhez információkat a következő oldalon találnak: https://e-onkormanyzat.gov.hu
Beadványaikat postai úton is eljuttathatják részünkre az alábbi postacímre:
6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 2.
Kérdéseiket az alábbi elérhetőségeken tehetik fel:
Központi elérhetőségek: Telefon: 76/441-355, E-mail: polh@tiszakecske.hu
Adócsoport elérhetőségei: Telefon: 76/441-118, E-mail: adocsoport@tiszakecske.hu
Az egyes nyomtatványok letölthetőek a www.tiszakecske.hu honlapról, illetve papír alapon a személyes ügyfélfogadás korlátozásának időtartama alatt is biztosítjuk a Tisztelt Ügyfeleink részére a Polgármesteri Hivatal Vásár utcai hátsó bejáratánál.
A járvány további terjedésének megfékezésében kiemelt szerepe van az egyének felelős magatartásának. Erre figyelemmel kérjük szíves megértésüket és együttműködésüket.
Tiszakécske, 2021. március 23.
Gombosné dr. Lipka Klaudia s.k.
jegyző