Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatala Kormányablak Osztály
Cím: 6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felöl)
Fax: 06 76/998-352
E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu
Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás a Kormányzati Ügyfélvonalon (0-24 órában): 1818
Külföldről: + 36 1 550 1858
Ügyfélfogadás:
Hétfő: | 8:00-18:00 |
Kedd: | 8:00-12:00 |
Szerda: | 8:00-12:00 |
Csütörtök: | 7:00-17:00 |
Péntek: | 8:00-12:00 |
Osztályvezető: Kovács Anikó
Ügyintézők:
- Juhász-Kardos Andrea– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-293
Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)
Fotókészítés okmányokhoz
Személyazonosító igazolvány
Új típusú személyigazolvány aktiválása
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
- Ábel Andrea – kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-293
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
- Sebők Lajos Zsolt– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-554
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
- Novák Jetta– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-292
Gépjármű ügyintézés
- Kiss Gabriella – kormányablak szakügyintéző – Tel: 06 76/795-552
Gépjármű ügyintézés
- Kosik Tímea – hatósági szakügyintéző – Tel: 06 76/795-553
Egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézés
Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése
Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó
eljárások
Ügyfélkapu ügyintézés
Parkolási igazolvány kiállítása
Gépjármű ügyintézés:
– gépjármű eladásának bejelentése
- Tariné Konfár Leonóra– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/896-243
– hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap
másolat kiadása
– szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás
– családtámogatási kérelmek továbbítása
– egészségbiztosítási kérelmek továbbítása
– nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása
– megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek
továbbítása
– fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása
– ügyfélkapu-regisztráció
- Szatmári Szilvia – kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-555
– hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap
másolat kiadása
– szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás
– családtámogatási kérelmek továbbítása
– egészségbiztosítási kérelmek továbbítása
– nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása
– megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek
továbbítása
– fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása
– ügyfélkapu-regisztráció
- Terjéki Sándor– hatósági ügyintéző – Tel: 06 76/896-234
Gépjármű ügyintézés:
– gépjármű kötelező felelősségbiztosítás hiánya miatti eljárások
- Makó Gábor Péterné – NAV ügyintéző – Tel: 1819
A NAV ügyfélszolgálat hétfőnként 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között, valamint péntekenként 8.00-12.00 között érhető el.
A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség.
Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:
- a 1818 kormányzati ügyfélvonalon a 3.1 menü alatt
- interneten – https://idopontfoglalo.kh.gov.hu honlapon, ügyfélkapun bejelentkezve
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala létrehozásáról, feladatairól és hatásköréről szóló 276/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet szerint 2013. január 1-jétől az okmányirodák a járási hivatalok szervezeti egységeként, a KEKKH irányítása alatt működnek.
ELLÁTANDÓ FELADATKÖR:
- Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
- Lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
- Ügyfélkapu regisztrációval kapcsolatos ügyintézés
- Útlevél igényléssel kapcsolatos ügyintézés
- Diákigazolvánnyal, polgárőr igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
- Egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos ügyintézés
- Vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés
- Gépjármű igazgatás
- Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványának kiadása
- Hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása
- Egyéb intézhető ügytipusokról a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Országos illetékességű.
Illeték és díjfizetési lehetőségek:
- bankkártyás fizetés
- csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)
A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.